سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تیم خدماتی سئو کدامند؟

جهان در حال تغییر است و همه چیز در حال پیشرفت است. این که بخواهیم بگویم چه کسی و یا چه تیمی در حوزه سئو به صورت دائمی نفراول است اشتباه محض است. پس بهتر است رتبه بندی یک تیم را با توجه به توانایی اونها بسنجیم. یک تیم خدماتی سئو از نظر شما باید چه ویژگی داشته باشد؟!

پیدا کردن یک تیم خدماتی سئو بسیار کار دشواری است،شما باید با توجه به فاکتور هایی که در بخش پایین گفته شده بهترین تیم خدمات سئو در تهران ، و دیگر شهر ها پیدا کنین. این فاکتور هایی است که یک شرکت خدمات سئو لاکچری میتواند به شما ارائه دهد.

خدمات یک شرکت سئو

  1. ارزیابی کسب و کار و تجزیه و تحلیل سایت
  2. توسعه استراتژی و اهداف SEO
  3. راه اندازی ابزار سئو 
  4. اجرای بهینه سازی 
  5. بهینه سازی مداوم برای موتورهای جستجو
  6. گزارش دهی منظم 
  7. صداقت و شفافیت
  8. و....

تفاوت بین SEO و SEM چیست؟

تفاوت اصلی این است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بر بهینه سازی وب سایت به منظور دریافت ترافیک از نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است. از سوی دیگر، هدف بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) دریافت ترافیک و دیده شدن از جستجوی ارگانیک و پولی است.

به عبارت دیگر: نتایج جستجوی گوگل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: نتایج جستجوی پولی و نتایج جستجوی ارگانیک.

SEO در مقابل SEM: ویژگی های اصلی

بررسی اجمالی SEO:

سئو عمل بهینه سازی مداوم یک وب سایت به منظور رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک و بدون پرداخت (SERP) است.

گوگل از بیش از 200 سیگنال رتبه بندی در الگوریتم خود استفاده می کند. همانطور که گفته شد، سئو را می توان به چهار زیرمجموعه اصلی تقسیم کرد: سئوی داخلی، سئوی خارج از صفحه، سئو فنی و سیگنال های تعامل کاربر.

سئو داخلی:

این جایی است که شما وب سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی که مشتری هدف شما در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کند، بهینه می کنید. به عنوان مثال، یکی از بهترین روش های سئو در صفحه این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در تگ عنوان، توضیحات متا و URL صفحه وب قرار دهید. 

سئوی خارجی:

سئوی خارج از صفحه به معنای دریافت سیگنال های اعتماد و اعتبار از سایر وب سایت ها است. این عمدتا شامل ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا به سایت شما است. اما گوگل ممکن است از سیگنال‌های خارج از صفحه دیگری نیز برای افزایش اعتبار سایت شما استفاده کند، مانند E-A-T و اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی.

 

سئوی فنی یا تکنیکال سئو:

اینجا جایی است که مطمئن می شوید گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند تمام صفحات وب سایت شما را بگردند و لیست کنند. سئوی فنی یا تکنیکال سئو همچنین شامل مواردی مانند اطمینان از بارگیری سریع صفحات شما می شود. و اینکه معماری سایت شما به درستی تنظیم شده باشد.

 

سیگنال‌های تعامل کاربر:

روشی که کاربران با سایت شما تعامل می‌کنند به Google کمک می‌کند تا بفهمد آیا صفحه شما با جستجوی دیگران مطابقت دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر صفحه شما دارای نرخ پرش بالایی است، این می تواند نشانه آن باشد که صفحه شما به کسی پاسخی به درخواست او نمی دهد. و اگر گوگل صفحه شما را برای آن کلمه کلیدی مناسب نمی داند، می تواند رتبه شما را کمی پایین بیاورد. یا کاملاً از صفحه اول خارج شده است